מאמרים נבחרים
בין לקוחותינו
10 אוויר  
10 אוויר אתר  בתחום מיזוג אוויר, המפרסם מאמרים ומידע בכל הנוגע למיזוג אוויר, טכנאים, מזגנים ועוד. 

מטח 24  
בניית אתר לחברת מט"ח 24 פועלת הן בשוק ההון המקומי והן בבין לאומי, ומעניקה ללקוחותיה פתרונות מסחר מקצועיים.
soundmix  
פורטל soundmix הינו אתר מרשת אתרי האירועים my wedding, האתר אשר מפרסם מוסיקה לאירועים בכל הארץ. 

לופט  
פורטל לופט הינו אתר המפרסם לופטים בכל רחבי הארץ, מבית רשתי אתרי האינטרנט של וילה פרסום . 

קידום ובניית אתרים בפייסבוק
קידום בפייסבוק
הרשתות החברתיות בעולמינו הפכו ככלי שיווקי לכל דבר, עד כדי שהיום לא פעם שאלנו את עצמנו איך זה לא היה קודם.
כיום לכל חלק באוכלוסייה ישנה הרשת החברתית המתאימה לה, כאשר עלתה הראשונה הפנייה הייתה למרבית האוכלוסייה ומיד לאחריה כשצצו הרשתות האחרות כל קבוצה מצאה לה את הנישה שלה. הקלות הבלתי נתפסת הזו שבלחיצת קליק אנו מעבירים לכל מי שנרצה את המידע אותו נרצה לשתף. אחת הרשתות החברתיות אשר הצליחה להטביע את החותם אצל פלחים רבים באוכלוסייה היא כמובן פייסבוק .
מייסד פייסבוק חושף בכל פעם מחדש שינויים וכמובן חידושים בממשק הרשת, חשוב לציין כי כל חידוש שעולה עוזר לנו לקדם את מה שחשוב לנו.
רשת הפייסבוק בעצם מאפשרת לבעלי האתרים לפתוח דף עסקי (לייקים בעגה הפייסבוקית) ובעצם לפנות לקהל יעד שאינו ממעגל החברים שלנו. מיתוג נכון של הדף והפצתו בקרב הגולשים מביא לתוצאות הקידום בצורה הרבה יותר גדולה.

מבחינת הגדרות הדף, לא קיימת הגבלת כמות החברים בדף העסקי, כל אדם יכול לסמן לייק לעמוד ובכך מקבל עדכונים שעולים בדף ומבחינת קידום בגוגל הדף הינו מקודם הן בתוצאות הפייסבוק והן בתוצאות בגוגל.
החיסרון היחידי אם אפשר לקרוא לו כך שעדיין לא ניתן לבצע קידום ממומן בפייסבוק.

כיצד הדף העסקי תורם לקידום האתר ?
קידום אתרים אינו מסתכם רק קידום אורגני או ממומן בלבד. למעשה קידום ברשתות החברתיות תורם מאוד לקידום במנועי החיפוש והגדלת הכניסות לאתר. חברה שאין לה דף עסקי בפייסבוק היא חברה שאינה רוצה באמת להתקדם ולא רק במנוע החיפוש של גוגל אלא בכלל, ידוע כי לכל השקעה קיימת תוצאה.
ניהול נכון של דף עסקי והכנסת דיונים איכותיים יעשירו את הדף בנפח באמצעות מילות מפתח יווצר הקידום.
קידום הדף העסקי בגוגל נמדד על פי מדד איכות המשקלל מספר חברים, כניסות, איכות תוכן ועוד. כלומר ככל שהדף שלכם מכיל יותר דברים (כמובן באיכות) ובתוך הפוסטים קיימים קישורים לאתר כך תגדל כמות הכניסות לאתר המקודם .

נקסט לבל מקדמת בפייסבוק
לפני שאנו פותחים דף עסקי חשוב לדעת מהן מטרות האתר, האם ליצור כניסות לאתר או להגדיל את הרכישות דרכו ובהתאם לכך אנו נבנה את הדף.
בשלב השני אנו נעצב תמונת קאבר ופרופיל שמותאמת כמובן לעיצוב האתר ותמשוך כבר במבט ראשון את החבר.
לאחר סיום בניית הדף הקידום בו יעשה בצורה מאוד זהירה, שכן פייסבוק מאוד מקפידים על שמירת כללים להתנהלות נכונה ברשת החברתית, הפנייה הראשונה תהיה קודם כל לקבוצות פתוחות וסגורות אשר יכולות למצוא ענייו במצור או השירות שנמכרים באתר. ובמקביל תישלח פנייה לעסקים פרטיים אשר גם הם יכולים למצוא עיניין בשירות .

לדוגמא- אתר למכירת ערכות קריוקי , תישלח הצעה לבעלי מתחמי נופש לרכישת ערכות קריוקי לרווחת הנופשים.
דוגמא נוספת אתר בתחום הצעצועים הפנייה היא לקבוצות אמהות וילדים תוך מתן ערך מוסף של מידע ותוכן המוכנסים שם קישורים רלוונטיים לאתר.

עקב הניסיון הרב שצברנו חוקי הפייסבוק ידועים לנו בצורה חד משמעית ועל כן ניהול הפייסבוק שלנו מגיע בדרך הכי נכונה לפלחי השוק הקשורים לאותו מוצר או שירות.

החשיפה אותה מקבל האתר הינה רוחבית ואופקית תוך התייחסות לביטויי מפתח באתר ומתן גישה לכל דף ודף באתר שלכם.