מאמרים נבחרים
בין לקוחותינו
וילות במרכז  
פורטל villacentral.  אתר המאגד בתוכו מבחר גדול של וילות מומלצות במרכז הארץ לנופש ואירועים מיוחדים.

וילות בצפון  
אתר וילות-בצפון.com – פורטל אינטרנט המפרסם וילות להשכרה בצפון הארץ למסיבות, אירועים וחופשות מפנקות.

הכל לצימר  
 אתר חנות המאפשר מכירת מוצרים הקשורים לתחום התיירות והאירוח דרך ממשק פשוט ונוח .
הרכישה באמצעות האתר מאובטחת.
loft4u  
אתר לופט פור יו חלק מאתרי וילה פרסום המפרסם לופטים בכל רחבי הארץ באמצעות אתר ונוח לחיפוש. 

קידום בגוגל
נקסט לבל היא חברת קידום אתרים ושיווק באינטרנט מהמובילות בתחום. אנחנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיית שיווק במנועי חיפוש על כל פניו, ומספקים פתרונות קידום ופרסום עם הצלחות מוכחות.

בין היתר, אנחנו מציעים שירותי קידום אתרים, קופירייטינג ותכנים שיווקים, פרסום בקישורים ממומנים, שיווק כולל במנועי חיפוש ובאתרי יעד , הקמת פורטלים, קניית לידים, שדרוג אתרים, ועוד. אם אתה מחפש לקדם את אתרך לרמה הבאה של שיווק ופרסום באינטרנט, הגעת לתחנה האחרונה שלך.

ROI מירבי הוא נוסחה, ואנחנו פתרנו אותה! קידום אתרים מנצח, יחד עם תוכן ואתר טוב שמאופיין בצורה אופטימלית, דרך פרסום האתר בכל הערוצים האפשריים וקניית לידים, שווה הצלחה ב שיווק באינטרנט.

בשיווק באינטרנט, כמו בכל צורה אחרת של שיווק, תכנון מראש וניהול תהליך נכון הם גורמי המפתח להצלחת השיווק או כישלון פרסומי.

תהליך נכון של שיווק באינטרנט כולל:

סקר שוק
גורם המפתח בשיווק נכון הוא הכרת התחום וקהל היעד המיועד. מחקר מילות מפתח וביטויים ממוקדים, מיפוי מתחרים, התאמת אסטרטגייה שיווקית בהתאם לגודל השוק ועוד המון גורמי מפתח כאלה, מהווים את הבסיס להצלחה המסחרית באינטרנט.
המקרה הנפוץ ביותר של כשלון אתר ועסק באינטרנט טמון בחוסר הבנה מלאה של התחום אליו נכנסים.

איפיון SEO לבניית אתר וממשק משתמש (GUI)
אופטימיזציה וקידום  זה יותר מתהליך, בשביל האתר, זאת דרך חיים. הכל באתר, הכל ממבנה העמוד שלו, הרכב ההיררכיה , מראה ותיפקוד של ממשק משתמש (GUI) צריך להיות מאופיין ובנוי בצורה האופטמלית ביותר למנועי החיפוש וכמובן, לגולש. כל הגורמים באתר, החל מהתוכן שבו, מערכת הניווט שלו, העיצוב והצורה שבה הוא נבנה, מהווים פקטור לגולש האם להשתמש בשירותי החברה / לקנות את המוצר / להרשם ובקיצור – יחס ההמרה תלוי ישירות באתר, שכן האתר הוא השתקפות העסק באינטרנט.

אופטימיזציה
שלב האופטימיזציה מתחלק ל 3 חלקים - קוד,מבנה ותוכן. עיקרון האופטימיזציה הוא התאמה מלאה של האתר לגולש ולמנועי החיפוש. עריכת תוכן, התאמת שפה לגולש, בניית מערך קישורים פנימיים, קטגוריזציה, היררכיה, הטמעת מילות מפתח, עריכת תגי מטא, צמצום קוד, שיפור עמודי נחיתה, צמצום המרחק בין פעולה לגולש והרשימה עוד ארוכה – כל אלה חלק מתהליך אופטימיזציה.

קידום אתרים שוטף
לאחר שהאתר עבר אופטימיזציה מלאה הוא נכנס למצב קידום שוטף. שהוא התהליך המעשי של קידום האתר במעלה תוצאות החיפוש. זה כולל בניית תשתיות של קישורים רלוונטיות, רישום האתר לאינדקסים, עריכת התוכן והוספה שוטפת של מאמרים, שינוי האתר בהתאם לשוק ולמצב, העלאת הפייג'ראנק, מציאת פתרונות חדשים לבעיות לא צפויות.. ועוד

קמפיין קישורים ממומנים (PPC Campaign)
פרסום בתוכניות קישורים ממומנים כמו Google AdWords, MSN AdCenter ודומיהם הוא השקעה נוספת בפרסום האתר וביצירת נוכחות מוגברת במנועי החיפוש – חלק ממערך SEM שלם

פרסום בקישורים ממומנים הוא עולם ומלואו, ובהתאם, מקצוע בפני עצמו.
PPC Bully –תוכנה אוטומטית לאופטימיזציה של קישורים ממומנים.

פרסום באתרי יעד וקישורים קונטקסטואליים
מלבד מנועי החיפוש, פרסום באנרים וקישורים בתשלום באתרי יעד ואתרים שהם חלק מתוכניות פרסום באתרים (כמו Google AdSense ודומיו) היא גם דרך יעילה לשווק את האתר באינטרנט. פרסום באתרים אחרים היא צורה טובה להגברת הנוכחות ברשת והזרמת תנועה ממוקדת של גולשים, שכנסו לאתר דרך קישור רלוונטי לתחום שבו האתר עוסק.

קניית לידים
ליד (Lead) הוא פנייה רלוונטית של לקוח פוטנציאלי. ישנם אתרים רבים, לדוגמא זאפ וזולים, שעוסקים בהשוואת מחירים ובפרסום של עסקים המציגים בהם את מוצריהם.אתרים אלו מקבלים פניות מגולשים – פניות ממוקדות בנושא מסויים – שהאתרים מוכרים לעסקים הנרשמו אליהם. חוץ מכך, ישנם עוד הרבה צורות למסחר בלידים. נקסט לבל משתפת פעולה עם מגוון רחב של אתרי יעד ואתרי תנועה (Traffic) שמעבירים מספר עצום של גולשים ופניות ממומקדות המבטיחות לך הכנסה קבועה של לקוחות פוטנציאליים.